نخود ماماننخود مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آراد نخودمامان وبابا

خونه مامان بزرگ وخرید

1392/9/6 11:13
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاهزاده من دیروز ناهار منو بابایی رفتیم خونه مامان بزرگ(مامان بابایی) بعدازظهر مامان بزرگ گفت برین برای آقا آراد من یه شلوار لی دیدم اونو بخرین من وبابایی هم رفتیم ولی از اونجایی که مامانت عاشق خریدکردنه وقتی تو مغازه بودم کلی چیز خوشکل دیدم ومامان بزرگتم همرو برات خرید.دستش درد نکنه عکساشو میذارم تا همیشه به یادشون باشی پسر خوشگلم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بهنود و بهناز
6 آذر 92 11:17
روزای خیلی قشنگی رو داری میگذرونی که شاید هیچ وقت دیگه تکرار نشه برات دعا میکنم سالم و شاد باشی و بزودی گل پسرت رو تو بغل بگیری ولی فراموش نکن این روزا روزای محشر و خیلی قشنگیه از تک تک لحظه هات استفاده کن به نی نی های منم سر بزن
سمیه
6 آذر 92 18:06
وای حسودیم شد
دایی ، زن دایی ، هادی ، محمد
10 آذر 92 23:06
سلام عزیزم روزهای فراموش نشدنی زندگیت برای اولین بار شروع شده تولد یک کودک بهترین و بالاترین نعمتی است که خدا به پدر و مادر میده سعی کن ثانیه ثانیه این لحظه ها رو به قشنگترین خاطراتت تبدیل کنی آراد جون امیدوارم وقتی پا به دنیا گداشتی قدر همه کسایی که تلاش کردن تا همه چیز برای آسایشت فراهم بشه بدونی و قدر دان همه این زحمت هایی که پدربزرگ ها و مادر بزرگ هات کشیدن باشی عاطفه جون مطالبی که گذاشتی رو دیدم واقعا عالی بود بخصوص این عکس های آخر ، تجسم پسر قشنگت تو این لباس ها خیلی لذت بخشه .