نخود ماماننخود مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آراد نخودمامان وبابا

5ماهه شدنت نازمن

1393/2/25 15:08
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم باورم نمیشه وارد ماه پنجم شدی سال گذشته این روز نمیدونستم تو دل من هستی والان دارم 5ماهه شدنتو جشن میگیرم.

انگار همین دیروز بود انتظار میکشیدم برای رفتن به اتاق عمل وای که چه سخت بود چه دلهره ای داشتم وتمام این سختی ها ودلهره ها وقتی به تو واینکه زمانی که چشمامو باز کنم یه کوچولوی ناز کنارمه فکر میکردم از بین میرفت.وقتی بهوش اومده بودم اولین چیزی که تو ذهنم بود نه سلامتی خودم نه درد داشتنم نه حتی به با با فکر کنم فقطو فقط به تو به اینکه سالمو سلامت هستی فکر میکردم واولین حرفی که با بابا زدم این بود که پسرم سالمه وقتی بابا گفت آره خیالم راحت شد ویه نفس راحت کشیدم.

چه زود گذشت شب بیداری های منو بابا با شما وقتی دل درد داشتی وقتی از ساعت 12 تا 6صبح یکسره گریه میکردی من یا بابا مجبور بودیم بغلت کنیم وقتی ساکت نمی شدی طفلی بابا مجبور بود ادای ماشین سواریو در بیاره شمارو تکون بده تا شاید ساکت بشی همه ی اینا سخت بود ولی خیلیییییییییییییییییی شیرین بود 

 

                                        آراد منو بابا خیلی دوست داریم بی نهایت

                                                            93/2/25

پسندها (1)

نظرات (2)

فهیمه
25 اردیبهشت 93 15:21
5 ماهه شدن آراد خان مبارک واقعا خیلی زود میگذره
سمیه
27 اردیبهشت 93 16:53
آخ آره اون شب تا صبح جیغ زدنا یادش بخیر