نخود ماماننخود مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آراد نخودمامان وبابا

کالسکه سواری وواکسن 5ماهگی

1393/2/25 16:09
738 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم سلام دیروز نوبت واکسن 5ماهگیت بود وباید میرفتیم مرکز بهداشت بابا ابراهیم نمیتونست مثل دفعات قبل مارو با ماشین ببره چون باید میرفت اداره آخه 3روز مریض بود حالش خیلی بد بود نگران نشو مامانی حالش بهتره ورفته اداره.خلاصه من موندمو شما گل پسر شیطون که مجبور شدیم با کالسکه بریم مرکز بهداشت وواکسن بزنی موقع واکسن زدن  خیلی قوی بودیو زیاد گریه نکردی موقع برگشتم تو کالسکه چنان خواب عمیقی داشتی که دلم نمیخواست ببرمت خونه تا اینجا راحت بخوابی آخه شما صدای ماشینارو دوست داریو خوابت میگیره.

چندتا عکسم از دیروزکه  آوردمت خونه میذارم

اینم عکس وقتی آوردمت خونه وقطره استامینوفن بهت دادم فکر کنم درد داشتی آخه خیلی بی قراری میکردی

اینقدر که بی حال بود نای خوردن پستونکتو هم نداشتی

پسندها (5)

نظرات (7)

سمیه
27 اردیبهشت 93 16:55
وایوچه آقا شده آراد
مامانی وبابایی
پاسخ
آقا متین شما هم آقا شده اون چونه نازشو ببوس
مرجان
28 اردیبهشت 93 1:18
آخی فداش بشم'عزیییییییزم! طفلیها گناه دارن چقدر هم خوشمزست این آقا آراد گل من دلم الان لپ آرادو میخواست'متینو میبوسم به نیت آراد قربه الی الله بوس
مامانی وبابایی
پاسخ
قربونت عزیزم پس منم به نیت متین آرادو میبوسم
مامان خانومی
31 اردیبهشت 93 11:48
سلام عاطفه جون کجایی بیا عکس جدید بذار دیگه.
مامانی وبابایی
پاسخ
سلام عزیزم چشم اگه آقا آراد اجازه بدن حتما میذارم
مامان فریده
1 خرداد 93 0:24
وای عاطفه جون چه خوردنی شده آراد جون از طرف منو آرتا جونم
مامانی وبابایی
پاسخ
قربونت عزیزم توهم آرتارو ببوس
خانم گل
2 خرداد 93 20:02
سلام گلم خدا نی نی تون رو براتون حفظ کنه ایشاا... زیر سایه مامان و باباش بزرگ شه واستون ارزوی بهترین ها رو دارم .
مامانی وبابایی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون
مامان نیم وجبی
7 خرداد 93 11:17
سلام سلام عاطی خانوم....شرمنده که من خیلی کم میام نت...نذارین به حساب بی معرفتی....ماشاالله نخود خان چه بزرگ و ناز شده...خدا حفظش کنه...
مامانی وبابایی
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب به ما سر زدی نیم وجبی خانومت چطوره.ببوسش
سالي
28 خرداد 93 0:37
سلام عزيزم خدا گل پسرتو برات نگه داره خيلي شيرينه براي مامان شدن منم دعا كن