نخود ماماننخود مامان، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

آراد نخودمامان وبابا

دردو دل مادروپسر

1393/1/21 14:53
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم 

وقتی باردار بودم یکی از بچه های انجمن خانم گل میگفت تا قبل به دنیا اومدن شما هرکاری دارم انجام بدم چون بعدش اصلا وقت سر خاروندنم ندارم باورم نمیشد ولی الان حتی وقت نمیکنم غذا بخورم چه برسه بیام نتو مطلب وعکس بذارم الان که دارم برات می نویسم شما بالاخره لالا کردی و من تونستم بیام.خیلی اتفاقا افتاده که عکساشو نذاشتم شمارو ختنه کردیم واکسن زدی سال جدید اومده ...

قول میدم بیامو همه عکسارو بذارم

                                             93/01/21

پسندها (1)

نظرات (4)

مرجان
22 فروردین 93 1:35
سلام عاطفه جونم'خوبی؟تازه نظر گذاشتم نمیدونم ثبت شد یانه'اما مهم نیست دوباره میگم ما بیصبرانه منتظر دیدن عکسهای آراد جونیم اما اولویتهای مهم خودتو و آراد جون هستین'ما اونقدر صبر میکنیم تا بالاخره عکس گل پسرتو ببینیم پسر نانازی ما رو ببوس
افسونی
23 فروردین 93 8:26
زودتر عکس بذار دیگه. واسه ما هم دعا کن
سمیه
24 فروردین 93 1:05
خسته مباشید زحمت کشیدی منو بتش که خوشحال شدم که پست جدید عکس گذاشتی
مرضیه ع
25 فروردین 93 16:53
عاطفه جون عکس بزار دیگه یعنی در روز نیم ساعت هم وقت نمی کنی بیای؟